PictureAutor fotografije: Alen Gvozdanović
Posljednjih nekoliko dana kako sam često prolazio centrom grada za oko mi je zapinjao novi restoran Good Food. Zelena boja i zanimljiv logo isprve su me privukli. Isprva sam mislio da je to vegetarijanski restoran. Jednog dana nakon posla odlučio sam nešto pojesti u tom novom restoranu. Kada sam ušao zaključio sam da to ipak nije vegetarijanski restoran, već je sličan McDonaldsu - hamburgeri, sendviči, pomfrit. Malo sam se razočarao, ali ugledao sam veliku ponudu salata koje imaju, pa sam odlučio probati Cezar salatu.

Picture
Autor fotografije: Alen Gvozdanović
PictureAutor fotografije: Alen Gvozdanović
U ponudi imaju 6 vrsta salata - Cezar, tuna-salata, grčka, steak, fitness i po izboru. Ako mislite da samo pomiješaju zelenu salatu sa uljem i octom varate se. Zbilja su se potrudili složiti raznovrsne sastojke koji idu u njih. U moju Cezar salatu idu sljedeći sastojci - kristal salata, puterica, rimska salata, paradajz, sir, pržena panceta, pečena piletina, krutoni, tortilja i cezar dresing. Budući da sam bio gladan navalio sam na salatu kao da je nikada nisam jeo. Sve to pomiješano zajedno daje jedan dobar okus.

Picture
Autor fotografije: Alen Gvozdanović
PictureAutor fotografije: Alen Gvozdanović
Osim navedenoga u ponudi imaju i kolače koje sami prave. Sve ostalu u ponudi jako podsjeća na ponudu McDonaldsa što mi nije previše privuklo pažnju. Restoran je cijelo vrijeme bio skoro pun. Tome doprinose i ne tako visoke cijene, ali i kvaliteta hrane.

U Importanne centru kod Glavnog kolodvora u Zagrebu nalazi se jedan manji fast food Good Food kojeg sam spazio tek dan kasnije. Vidio sam da u ponudi imaju voćne shakeove - pa sam odlučio probati shake od šumskog voća. Što drugo da kažem nego - odlično!




Leave a Reply.